▷ Temperatura nie spada poniżej 0 stopni. W ciągu dnia od +10 do +20, w nocy od +4. Niedługo zacznie być deszczowo. Śnieg pozostał tylko w górach. Prośba o płynne przełączanie postów na tę pogodę.
Drogi Kowboju pamiętaj o tym, że zasady pojedynków obowiązują wszędzie, a i my nie będziemy pobłażać żadnej postaci, która nie przestrzega tych zasad. Nie ważne czy zaczniesz walczyć w miejscu specjalnie do tego przeznaczonym (na czas eventu), czy też po prostu ktoś rzuci Ci rękawicę i wywiąże się z tego prawdziwa jatka. Zasady, nie tylko to co się tutaj znajduje – zasady powinny obowiązywać wszędzie. W pojedynkach nie ma od tego ustępstw. Ostatnią rzeczą, o której należy pamiętać, jest fakt iż każda walka – czy Ci się to podoba, czy też nie – jest obserwowana przez Mistrza Gry, który w każdym momencie może interweniować.
WALKA WRĘCZ
Sama nazwa wskazuje iż nie jest to zbyt rozbudowany system - po prostu musisz dać komuś w nos za pomocą użycia już nie tak modnej i starodawnej siły samych rąk lub nóg (kopniaki).
Celność: 95%
Obrażenia: 10-30%
+ można ogłuszyć swojego przeciwnika
broń biała
Walczymy z użyciem jakiejś broni do walki wręcz, na przykład za pomocy jakiegoś noża lub sztyletu.
Celność: 70%
Obrażenia: 20-40%
+ głęboka rana
pojedynek
Jest to nic innego jak wymiana postów między dowolną ilością graczy. Wszyscy piszą według pewnej kolejki, gdyż musi być zachowana pewna systematyczność. Jeden gracz nie może strzelić z pistoletu 5 razy, gdy jego przeciwnik nie będzie mógł zdecydować czy walczy czy ucieka. Musimy także dawać naszemu przeciwnikowi możliwość ruchu.
Zakończenie
Pamiętajmy, że każdy gracz umiejący pisać na forach typu PBF lub RPG to gracz szanujący innych, nie egoista myślący jedynie o sobie. Rozumiemy, że wygrana w pojedynku jest bardzo ważna, ale sprawiedliwość w tego typu potyczkach między postaciami musi istnieć. Chcemy być szanowani, szanujmy innych. Nie decydujmy o losie gracza, nie mamy prawa tego robić. Pomyślmy o tym jak sami byśmy się czuli, gdyby druga osoba decydowała o tym czy stoimy z pistoletem w ręku czy leżymy na ziemi błagając o litość. Takie sprawy rozsądza Mistrz Gry – który jest niezależnym obserwatorem.